HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza
4.295 DKK
På lager
Betal med Viabill
Op til 10 rater uden gebyrer eller renter
HPIs nitro udgave af WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza er en aggressiv nitro bil vis motor på 2,9 cc brøler og skriger helt op til 32.000 max omdrejninger. 60 km/t skal du forvente i topfart og en hidsig acceleration.
Beskrivelse
AUTENTISK, HØJT OUTPUT OG NITRO FYLDT RALLY ACTION!
HPI annoncerer tilbagekomsten af den altid populære WR8-familie i form af den klassiske 2001 WRC Subaru Impreza, der blev piloteret til at vinde Driver’s Championship for 20 år siden i 2001! Enhver rallyfan vil anerkende den berømte blå og gule farve som en af de mest genkendelige i sporten, og hvilken bedre måde at varsle tilbagevenden af HPI’s fans favorit rallyplatform end med en klassisk Subaru Impreza!
Under den officielt licenserede og berømte replika Impreza-karosseri er WR8 3.0-chassiset baseret på HPI Bullet RC-monstertrucken. Det betyder, at det er enormt hårdt og kan tage rigtig mange tæsk på eller terræn! WR8 3.0 er drevet af en letanvendelig og kraftfuld Nitro Star G3.0 HO-motor med konstruktion i helt aluminium og 32.000 maks. omdrejninger pr. minut, der leverer kraft gennem de samme hårde vinkelgear-differentialer og fuldt kuglelejeunderstøttet 4WD-akseldrev på Bullet monster trucken. Med autentisk rally-ophængsgeometri, oliefyldte dæmpere og ekstra tykke svingstænger har du fantastisk kontrol på snavs eller asfalt! Fyld det med højspecifikke, bløde dæk og autentiske rallyhjul, og du har en øjeblikkelig headturner i dine hænder!
HPI Racing WR8 3.0 er spækket med funktioner, der forbedrer dens holdbarhed, hvor som helst du vil tage den med, inklusive høj frihøjde, glideplade, skum foran kofanger, optimeret rally-stil affjedringsgeometri, stødafskærmninger, mudderafvisere på chassiset og meget mere. Det er den ideelle maskine til at køre racerløb med dine venner på baner i RC Rally-stil og baner med flere overflader, eller hvor som helst du vil!
Som alle HPI Racing RTR-biler (Ready-To-Run) er WR8 3.0 fuldstændig præbygget: alt du skal gøre er at tilføje sender- og modtagerbatterier, nitrobrændstof, og du er klar til at begynde at køre i motoren!
Medfølger:
Fuldt samlet WR8 NITRO 2001 WRC SUBARU IMPREZA RTR
Hvad mangler du:
– 4 AA batterier til sender
– Hump Receiver Batteri (Til at give strøm til nitro bilens elektronik):
– Oplader til Humb Reciever batteri
– Glow igniter (til at starte motoren) & Fuel Bottle:
– 20-25% Nitro Fuel
Du kan selvfølgelig købe det her hos os.
Vi anbefaler du køber følgende med:
– AA Batterier til sender: 101939 – Plazma 1.5V Alkaline AA batterier (4 stk)
– Strøm til nitro bilens elektronik: 160153 – Plazma 6.0V 1600mAh NiMH Receiver Battery Pack
– Nitro start pakke med bl.a. Glow igniter og Fuel bottle: 160077 – HPI Nitro Starter Pack (USB)
– Oplader til Hump Receiver Batteri – 118051 – HPI Oplader Reactor 200
– 20-25% Nitro Fuel (kan snart købes hos Play Hard)
Om Producenten:
HPI Racing er en af verdens bedste brands inden for fjernstyrede biler og har haft mange prisvindende biler undervejs. HPI leverer både fjernstyrede biler til begyndere og til entusiaster. Det startede i 1986 i det sydlige Californien, den tids største hotspot for RC (Radio Control) modeller og produkter, hvor det oprindelige produktsortiment omfattede biltilbehør som grafitdele til eksisterende racerbiler, hjul til terrængående og on-road køretøjer og motorer. Uno-motorerne vandt endda en verdensmesterskabstitel i 1987, hvilket beviste, at virksomheden havde det, der kræves for at konkurrere med de bedste virksomheder i verden! Denne tidlige succes gjorde det muligt for HPI at udvide produktsortimentet hurtigt og til sidst frigive det første bilsæt designet af HPI, Super F1.
HPI-bildesign blev brugt som grundlag for HB-mærket af rene racerbiler, og dette førte til mærkets første verdensmesterskabssejr i 2006 i ISTC on-road racing-kategorien. I terrænløb vandt D8-buggyen sit første verdensmesterskab i 2008, og yderligere engagement i racingudvikling gav mange flere offroad-mesterskabssejre rundt om i verden, inklusive flere amerikanske nationale sejre og yderligere 2 sejre i buggy-VM.
I 2016 skiltes 30-års jubilæumsåret for HPI Racing, HPI og HB mærker, da HPI Racing kom under ejerskab af Ripmax, den største RC-distributør i Storbritannien og den største Futaba-distributør i Europa. I 2019 skiftede HPI Racing-brandet ejerskab, og hovedaktionærerne er nu den danske ejer Vestergaard Group. Vestergaard har 50+ års ekspertise og investering i hobbybranchen som en stor distributør i den skandinaviske region. Som HPI Racings distributør for denne region på det tidspunkt, kender de allerede brandet og er klar til at revitalisere HPI Racing, udnytte Vestergaard Groups store arv og skubbe brandet fremad.
Specifikationer
Drivkraft: Elektrisk – 4WD
Vandbeskyttet: Ja
Topfart: 60 km/t
Størrelse: 1:8
Sværhedsgrad: Høj
Primær styrke: Aggressiv nitro Rally bil
Specifikation:
Læs mere på https://www.hpiracing.com/en/kit/160211
Længde: 510 mm
Bredde: 227 mm
Højde: 165 mm
Akselafstand: 300 mm
Dækdiameter: 80 mm
Drivlinje: Full-Time Shaft 4WD
Officielt licenseret 2001 WRC Subaru Impreza
Højspecifikke autentiske rallyhjul og dæk
Nitro G3.0 High Output motor med slide carb
Helt aluminium udstødningssystem
Formonteret bil i skala 1/8
Baseret på Bullet monster trucken
Vandtæt styreservo
Medfølgende modtagerboks
3 mm aluminium chassis med centraliseret vægtbalance
Fuldtids 4WD for fremragende kontrol
Effektiv og robust aksel drivlinje
Skidplate foran med slidstærk skumkofanger
Komposit chassis seler for ekstra kørefølelse
Hård oliefyldt 4-gears differentialer
Aluminium støddæmpere for og bag
Oliefyldte coil-over støddæmpere med justerbar kørehøjde
Forreste og bagerste svingstænger for fremragende håndtering
Høj frihøjde til kørsel på de fleste overflader
Stænkskærme til bagdæmpere forhindrer opbygning af snavs
Hurtig adgang til alle kritiske vedligeholdelsespunkter
Dobbelt klokkehåndsstyring
Servo saver af kamtype
Alt hex-hoved hardware
Komplet sæt gummitætnede kuglelejer
2,4GHz radiosystem
Vær først opdateret med det mest spændende gear, lir og oplevelser